15. Dönem Yoğun Bakım Hemşireliği Sertifikalı Eğitim Programı:
SBÜ Bursa Yüksek İhtisas Eğitim ve Araştırma Hastanesi tarafından 07.04.2025 - 21.05.2025 tarihleri arasında düzenlenecektir. Başvurular 10.02.2025 - 21.02.2025 tarihleri arasında alınacaktır. Programa, yoğun bakım merkezlerinde çalışan veya çalıştırılması planlanan hemşireler, hemşirelik yetkisi almış ebeler ve sağlık memurları (toplum sağlığı) katılabilir.
Başvuru için gerekli belgeler:
Sağlık Bakanlığı tarafından tescillenmiş unvana ait diploma fotokopisi (önlü arkalı)*
Ebeler için Hemşire Yetki Belgesi
Yoğun bakımda çalıştığını veya çalıştırılmasının planlandığını gösterir barkodlu belge
Başvuru Yöntemi:
Başvurular, https://ekip.saglik.gov.tr adresinden e-Devlet aracılığıyla yapılacaktır.
Başvuru işlemi sırasında, e-Devlet üzerinden doldurulan başvuru formu çıktı alınarak, Hastane Başhekimi ve Sağlık Bakım Hizmetleri Müdürü tarafından onaylanmalıdır. Onaylı belge ve diğer istenen belgeler program sorumlusuna e-posta ile gönderilecektir. E-postanın ulaşıp ulaşmadığının teyit edilmesi gerekmektedir.
Not:
Diploma fotokopisi (önlü arkalı) ve hemşire yetki belgesinin (ebeler için) "aslı gibidir" kaşesi hastane başhekimliğinden yaptırılmalıdır.
Özel Sağlık Kurum ve Kuruluşları Başvuruları:
Özel sağlık kurum ve kuruluşları ile vakıf üniversitesi hastanelerinden başvuru yapan personeller, kursiyer olarak seçilmeleri durumunda:
1. Eğitim ücretini, SBÜ Bursa Yüksek İhtisas Eğitim ve Araştırma Hastanesi döner sermaye hesabına yatıracaklardır.
2. Sertifika düzenleme ücreti, sertifika teslimi öncesinde İzmir ve İstanbul illerinde Muhasebe Müdürlüğü/Mal Müdürlüğüne; diğer illerde ise Defterdarlık Muhasebe Müdürlüklerine yatırılacaktır. (Sağlık Hizmetleri Genel Müdürlüğü tarafından belirtilen ücretler geçerlidir.)
İletişim Bilgileri:
Program Sorumlusu: Emine YETİM
E-posta: emine.yetim@saglik.gov.tr (Öncelikli iletişim için)
Telefon: 0 (224) 975 50 00 - Dahili: 6002
Dikkat:
Başvurular sırasında tüm belgelerin eksiksiz ve doğru şekilde teslim edilmesi gerekmektedir.